lördag 10 maj 2014

Irenes födelsedagskalas

こんにちは!(Hej!)

Idag är det söndag och det betyder att plugga för det mesta av slanten!
Först vill jag uppdatera för er vad som hände igår. Jo då var det Irenes födelsedag så då hade hon ett födelsedagskalas med mat, dryck och goa vänner!
Jag fotade självklart〜!

Irene och Evan ^_^
Alla hade med sig någon matigt och något dryckigt, och Nannan hade med sig dessa supersöta kakor med ankofyllning!
Jag och Hani ( från Korea ) hade sedan lite kul och bytte kameror för en stund ;)
Nannan ( kakmakaren från Kina )
Mat och godis från alla!
Seiko ( från Taiwan ) och Wei ( från Malaysia ).
När vi fotade detta ville vi fota så att de tittade in i båda kameror samtidigt.. XD Det gick väl som det gick! 
Födelsedagsbarnet ^^!
Hani ( från Korea ) och Nannan ( från Kina ) posar med kakor!
Luca Han ( från Korea ) och Andrea ^^
Ninjaposarn Irene 
Storleksskillnaden på min och Hanis kameror! 
Jag, Irene, Evan och Seiko ^^
Andrea, Hani och Nannan ^^ 
Shuu ( från Taiwan ) ^^
Yona ( från Taiwan ) och Wei ( från Malaysia )

Sen en avslutningsbild på allihoppa!
Festen slutade inte där, utan höll på tills klockan var 20 över 2 på natten. Gött att det är söndag idag ;)!
Det var väldigt kul och hoppas och vet att Irene hade en bra födelsedag hon med! ^_^

Nu ska jag plugga!
Hoppas ni alla har det bra!

För att avsluta detta inlägget med lite annan kul info; har ni hört låten "Let it go" från Disneys film Frozen? Den spelas här varje dag utanför min balkong :   ) ... Plus att man kan höra den lite varstans man än går ;) 〜❄️ !

元気でね〜!(Ha det bra!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar